ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Με την ολοκλήρωση της καταχώρησης της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η παραγγελία σας έχει επεξεργαστεί με επιτυχία! Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.» και θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα (πχ αποστολή σε δυσπρόσιτη η απομακρυσμένη περιοχή) τότε θα ενημερωθείτε άμεσα τηλεφωνικώς με email ή με Viber για να πάρουμε το επιβεβαιωτικό okay και να προχωρήσει η παραγγελία. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να έχετε επαφή καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. 

Το κοινωνικό μας πρόσωπο μέσα από εσάς.

Ευχαριστούμε πολύ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΤΕ

ΓΙΑΤΙ έχουμε φυσικό κατάστημα από το 1992 που σημαίνει αγορά χωρίς ψιλά γράμματα, εμπιστοσύνη και συμβουλή για την αγορά σας εάν χρειαστεί.

ΓΙΑΤΙ έχουμε προσεγμένες χαμηλές τιμές προσδοκώντας το κέρδος να προκύψει μέσα από την αύξηση της πελατείας μας

ΓΙΑΤΙ ελάχιστα e-shop  έχουν πραγματικά ισχυρά φίλτρα, (απόρροια πολλών καταλόγων και pdf ) ώστε να βρίσκετε γρήγορα και εύκολα το προιόν που ζητάτε.

ΓΙΑΤΙ κάνετε μία καλή πράξη βάζοντας έστω και ένα ευρώ για το κοινωνικό παντοπωλείο, μία βοήθεια για τους φτωχότερους των φτωχότερων.Τα προηγούμενα είναι απλές αλήθειες. Για το τελευταίο σας ευχαριστώ θερμά.